11.4.12

Més val tard...


Fa uns dies vaig acabar el projecte "bufanda de primavera" que vaig començar durant el mes de març. Altres projectes s'han anat colant entremig i una mica més i acabo la bufanda per Sant Joan, cosa que li hagués tret part de la gràcia. Tot i que la meva mare, optimista de mena, em va dir: "dona, sempre la tindràs per la temporada que ve". I sí, espero que duri força. De moment, a les 7.30 h del matí encara no em fa gens de nosa.
Es tracta d'una bufanda molt llarga, en forma triangular que he teixit en un cotó groc molt suau i agradable (Katia Eco Cotton). El patró és de la Jane Richmond, i va ser un amor a primera vista. Té coses molt boniques i que et fan desitjar tenir un nivell més expert i posar-te a tricotar a tutti-plen.

2 comentaris:

Ana ha dit...

Sònia, estaves molt guapa amb la teva bufanda de primavera! Ana

Sònia López ha dit...

Gràcies Ana! Perquè ets tu, oi AnaJ??