26.3.06

Hello moto per nenes, nenes

El blog ha funcionat malament uns quants dies. Es veu que el contador de comentaris tenia un error de codi que impedia visualitzar els comentaris fets. Sí, d'acord que aquest blog no es caracteritza ni per la freqüència d'entrades noves ni tampoc per l'abundància de comentaris dels lectors, però per un qu hi ha, va i no es comptabilitza. Ara ja ho he arreglat, però aprofito per donar-li ressò i així de passada, vaig fent baixar la punyetera foto de la FNAC amb els potterians fanàtics (sí, d'acord, ja m'estic acabant el darrer Potter... però aquest no és el tema). El tema és l'ambigüitat sexual de la nova campanya de Motorola per als seus mòbils. Vegi's la foto d'encapçalament. Un usuari anònim m'ha fet veure que sembla que Motorola està obrint nou mercat. Primer va ser Versace per als homes homosexuals amb pasta i gust abarrocat. Després van venir Hugo Boss i Calvin Klein explotant l'arquetip de model acabat de sortir de La Factory de Warhol. I ara sembla que Motorola va del pal les nenes amb les nenes. La veritat és que no tinc cap comentari a fer, segur que si en fes algun seria molt poc interessant i segurament ni tan sols resultaria ingeniós, així que em callo. Però la foto queda guay, no?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Possats a obrir nou mercat, anar un pas més enllà o com vulguis dir-ho, crec que els de Motorola podien haber fet servir l´imatge d´una noia amb un kilos de més i no continuar amb la típica tendéncia anoréxica dels últims... 30 anys?
Més de lo mateix.